2014. október 20.

05.Terepszemle

Sziasztok!
Mivel a mai napon nem kellett suliba menni,ezért volt időm résszel jönni és nemsokára szünet,tehát nem kell sokat várni az új részekig!Lehet,hogy nem ez lett a legjobb rész,de próbálkozom.
Jó olvasást!
Puszi,Lulu.


                                                         **************

"- Neked nincs olyan együttes, akiért annyira odavagy? Akikkel már álmodtál? Egy banda, akinek minden dalszövegét kívülről tudod? Számok, amik életed periódusaihoz köthetők? Amikre sírtál vagy nevettél? Dal, amit egy bizonyos időszakban annyit hallgattál, hogy ha behunyod a szemed, érzed még az akkori illatokat is? Nincs olyan zene, amit annyira szeretsz, hogy már az boldogsággal tölt el, ha valahol meghallod? Amiről egyszerűen azt hiszed, hogy azért íródott, hogy belőled érzéseket váltson ki? Énekes, akiért rajongasz? Akinek szerelmes vagy a hangjába? (...)
- Nem igazán - vonta meg a vállát némi tanakodás után. 
- Pech - bólintottam szomorúan - mert ezek jó dolgok."



Lis


A nap csigalassúsággal telt el,de ez mindig így van ha az ember vár valamit.Ugyanis a mai napon megyünk el megnézni a fesztivál helyszínét,amiről még azt sem tudom,hogy mi a neve.Ez nagyon furcsa volt mert még egy plakátot sem láttam,mi van ha tényleg valami átverés vagy nem lesz senki a fesztiválon,az nagy égés lenne,csalódás is.De nem kell negatívan hozzá állni a helyzethez,mert akkor tényleg balul sül el és én azt nem akarom,ahogy a többiek sem.
A dalok még nem voltak meg,de úgy beszéltük meg,hogy mindenki kiválasztja a tizenöt számára legjobbat.Én már kiválasztottam a dalokat,amik szerintem jók lennének,de ezek legfőképp rock és alternatív számok,de végül is ezek is szoktak fesztiválokon lenni.
Életemben összesen eddig három fesztiválon voltam és irtóra jól éreztem magam,bár ebből kettőnek a felére nem emlékszem,mert vagy részeg voltam,vagy aludtam a sátramban.Amennyit tudok erről a fesztiválról abból meg tudom állapítani,hogy nem lesz valami hosszú,de a közönség biztos jó lesz.De azon kívül,hogy öt napos lesz,ami jó rövidnek számít,mást nem tudok.Még azt sem,hogy milyen fellépők lesznek,felháborító!Mondjuk jobb is mert,így legalább nem fogok stresszelni nehogy beégjek valami.No,de ne gondolkozzak mindenen sokat,főleg ne most,amikor még el sem kezdődött a fesztivál.
Öt óra felé elkezdtem készülődni,mert hatkor indultunk a helyszínre,hogy körbenézzünk.Gyorsan végeztem és még be is kaptam egy pár falatot,aztán kimentem a teraszra nézelődni,de olyan hideg volt,hogy visszamentem átöltözni.Aztán lebattyogtam a hallba,ahol ott voltak a többiek is,még Demire vártunk,aztán tíz perc múlva ő is megérkezett és indulhattunk is.
Egy kisbusszal mentünk a fesztiválra,ami jól a város szélén volt,mert vagy háromnegyed órát kellett utaznunk.Végül megérkeztünk a Hell Festival helyszínére.Milyen jó egy név,előre félek!

-Hááát megérkeztünk!-pattogott izgatottan Sebastian és miutén bemutattuk a belépőkártyánkat és leparkoltunk,elindultunk az óriási sátor felé,ami egyenesen a bejárat mellett állt.

A sátoron kívül mást még nem lehetett látni,csak pár ugyanilyen sátrat és arrébb egy domb tetején pár világító fénycsóvát,de nem volt elég időm bámészkodni,mert be kellett menni a sátorba.Az egész helyiség sok-sok hosszú asztalból és pár számítógépes asztalból állt,amik előtt emberkék pötyögtek valamit.Nagy teli volt a sátor és mindenki csinált valamit,alig volt hely.Sebastian az ajtó mellett álló nő mellől megkérdezte,hogy hol találjuk a Marcus Smith nevű emberkét.A nő gyorsan rámutatott az asztalra,ahol csak egy pasas ült és türelmetlenül nézegelődött,mígnem meg nem állapodott a tekintete rajtunk.Intett és mi gyorsan odamentünk.Mindenki letelepedett a műanyag székekre,Seb ült középen.

-Jó napot!Az én nevem Marcus Smith,de ezt szerintem már tudják.Én leszek az,aki elmond minden fontos információt,de először is leszögezném,hogy mivel késtek nincs sok időm magukra.-Marcus tömzsi és alacsony ember volt,aki egymás után vette be a szájába a cigit és,ha közel hajoltál hozzá,akkor majd megfulladtál a büdös cigi és kölni szagtól.Másra nem tudtál nézni csak a vastag szemöldökére,amire már rá fért volna egy alapos szedés vagy fésülés,alatt sötétbarna szem húzódott,ami mindig félrenézett és sosem nézett senki szemébe.-Nem kell bemutatkozni,tudom kik maguk.

-Ohh,de lenne egy kérdésem!-szólt közbe Sebastian,aki láthatóan elgyengült a pasas tekintélyétől.

-Magának,csak ne legyen kérdése!-üvöltözte Marcus,de láthatóan megszokott esemény lehetett,abból következtetve,hogy a többi itt dolgozó ugyanúgy csinálta a feladatát,mint  ha semmi sem történt volna-Én beszélek maguk meg mosolyognak és bólogatnak,mintha értenék mit beszélek!Értve vagyok?-dörmögte az ember.

-Igen!-mondtuk egyszerre és próbáltunk mosolyogni,de inkább fintor lett belőle.

-Ne próbálkozzanak nyalizni!Azt undorítónak találom!-hát én meg magát-Nos,kezdeném,ha nem gond!-Seb csak bólogatott és erőltetett bájmosolyt villantott annak ellenére,hogy Marcus előre megmondta,hogy nem bírja ezt-Először is a napról lesz szó!Maguk a második napon lépnek fel,azaz szeptember 3-án hét órakor.Mindössze tizenhárom dalt adhatnak lő,de ha csúszás lesz akkor kevesebbet adhatnak elő,ha maguk profik lennének nem halasztanánk el a számokat,de nem azok!

-Már nem azért,de ezen a fesztiválon nem csak kezdők lépnek fel?-szóltam közbe,mert nem bírtam ki a piszkálódást.

-Nagyrészt,de lesznek híresek is,hisz akkor elég kevés ember jönne el ide,gondoljanak bele!-be kell ismerni,hogy igaza van-Na most térjünk vissza a témához!-csapta össze vaskos tenyereit-Maguk előtt egy afrikai népzenész csoport lesz és amikor ők kezdenek maguknak akkor kell a helyszínre menni és készülődni.Utánuk egyébként egy kezdő csapat lesz,de ez már nem lényeges.A fellépésre visszatérve,mi van a dalokkal?-kérdi.

-Egyelőre még nincs összeállítva,de már folyamatban van.Holnap átküldöm önöknek faxon.-feleli Seb büszkén,hogy ő milyen jó szervező,de Marcus nem igazán reagál,csak bólint.

-Óké nekem jó.Egyet viszont le szeretnék szögezni!Az elején úgy öt számnak pörgősnek és bulizósnak kell lennie,utána jó lenne valami alter szerű vagy elektronikus szám,aztán rock.Szeretném,ha minden stílusból lenne egy kicsi.-tudatja velünk az infót,amit Kheira lázasan jegyzetel-Értve vagyunk?

-Igen!-bólogatunk "lelkesen".

-De ilyen ultra nyálas pop számokat nem kérek vagy kihúzunk titeket az előadók közül!-figyelmeztet és megint rágyújt egy cigire-Most beszéljünk az előadásról!Szeretném,ha a ruhájuk olyan lenne,ami egész koncert alatt kitart és méltó lenne a fesztiválokhoz,de semmi összeöltözés!Aztán,ha olyanokat választanak lesznek táncosok is,de maguknak nem kell táncolni.Az a lényeg,hogy érezzék jól magukat és legyenek őrültek,vadak,ami kell egy jó koncert leadásához.Ha víz kell lesz a színpad szélén és koncert előtt és után kaja is lesz.Olyan sorrendben lesznek a számok,ahogy a stílusokat felsoroltam.Ez azért kell,mert különböző színpadi extrák lesznek,de erről még úgy is beszélni fognak,de nem velem.Ha holnap elküldi lehetőleg reggel tegye,mert ha időben elküldi holnap egy kisebb megbeszélésre hívjuk önöket és akkor meg lesz beszélve a színpadi produkció is,akivel ezt majd megbeszélik az Lizzy  Ferguson lesz az.Ő majd mindent elintéz,addig is gyakoroljanak és ne idegeskedjenek.Most elmehetnek,nézzenek körül,aztán húzzanak haza!-parancsolt és mi gyorsan elköszöntünk.Mögöttünk már ott állt egy másik csapat,csak fiúk voltak,akikért biztosan bomlani fognak a nők,mert igazán sármosak voltak.

-Huh,ez a pasi aztán bunkó!-mormogta Dóra,miután kijutottunk a sátorból.

-Hát az nem kifejezés!-tette hozzá Veron,aki eddig elég csendes volt.

-Csajok!Ne legyetek ilyen bunkók!Ha ő nem lenne,akkor ti most nem lennétek itt!-csitított minket Seb.

-Mért?Ő volt az,aki bejuttatott vagy mi?-gúnyolódott Kheira.

-Igen,mert ő dönti el,hogy melyik jelentkező lépjen fel.-közölte egyszerűen a tényt Seb és Demi egyetértően bólogatott.

-Oh,nem hinné az ember!-mondtam és elnéztem a távolba.

-Hát igen ő olyasmi,mint Simon Cowell,csak Marcus inkább teljes európára orientálódik ki.Amikor beszélgettem vele telefonon,azt mondta,hogy ő már az Európa Táborban kiszemelt titeket.Na,de szerintem induljunk,mert már kezd sötétedni és még meg szeretném nézni a színpadokat!-Seb ismét felvette a tekintélyes álcát.

-Oké induljunk!-egyezett bele Dóra,aki teljesen felélénkült a fesztiválról-De arra kíváncsi vagyok,mért pont ez lett a neve....

-Azért,mert állítólag ezt a helyet,ahol épült mindig Pokol dombságnak hívták a helyiek valami mende-monda miatt.Hát ezért ez a neve.-darálta Veron.

-Ezt meg honnan szedted?-kérdezte meglepődötten Demi és még Seb is érdeklődve nézte a szőke lányt.

-Utána néztem a neten,miközben pofázott az a pasi.-megrántott a vállát és elindult az első színpad felé,mi is követtük.

Összesen hét színpad lesz a fesztiválon,amik között vannak kicsik és óriásiak is,azon vitatkoztunk,hogy vajon melyiken lépünk mi fel.Voltak olyanok akik azt mondták,hogy valamelyik pici színpadon lépünk fel,de valaki azt mondta,hogy mi nagy színpadot kapunk.Ez majd holnap kiderül.
Mondjuk mi csak négy színpadot néztünk meg,mert teljesen elfáradtunk a negyedikre.A negyedik viszonylag közel volt a nagy dombhoz,amin világítottak a fénycsóvák,ezért elmentünk oda.
Én mindig úgy tippeltem,hogy ez egy tábortűz lesz,de igazából itt voltak az italos és kajás bódék és sok-sok pad.Mivel sokat mentünk és mindenki elfáradt,ezért rendeltünk kaját mindenkinek,aztán amikor megkaptuk őket leültünk az egyik padhoz és kajáltunk,közben sztorizgattunk és találgattuk,hogy kik lesznek a sztár fellépők.Egyet tudtunk Veron jóvoltából.Tegnap addig zaklatta Twitteren Martin Garrix-et,hogy a fiú elárulta,hogy ő is fellép ott.

-Lányok,most hagyjátok abba,ezt az esztelen csacsogást és figyeljetek rám!-szólt közbe Sebastian.

-Nem vagy te olyan érdekes!-szólt vissza Dóra és egy jó darab kolbászt tömött a szájába.

-Köszönöm a bókot,de arról van szó,hogy a dalokat szeretném megbeszélni veletek!-érvelt Seb.

-Nem ér rá holnap?Nincs kedvem ehhez!-siránkozott Demi,mi meg csak bólogattunk,mert Marcus után semmi kedvünk sem volt az élethez,nemhogy a dalokhoz.

-Az engem nem érdekel!Gyakorolni is el kell kezdeni!-előhúzta a dalszöveglistát-Na,most akkor beszéljük meg!-itt kezdődtek igazán a bajok,mert sehogy sem tudtunk megegyezni.Veron igazán extrém dalokat választott,amiben csak elektronikus számok voltak,Dóra egész tűrhető listát készített,de valószínűleg mindenki ezeket a dalokat választja majd,a lányok szerint az én listámban túl sok volt a  rock,Demié túl poppos volt,Kheira meg random dalokat választott,mert úgy csinálta elmondása szerint,hogy az összes szám címét ráírta kis cetlikre és belerakta őket egy kalapba,majd kihúzta őket.Magyarul nagy fejetlenség volt,de úgy fél óra múlva sikerül megegyezni a dalokban.Volt benne Good Charlotte,Prodigy,LP,All Time Low,David Guetta Avici,Bastille és még sorolhatnám.Mire nagy nehezen kiválasztottuk a listát Seb elment és leadta és még beszélt is avval a nővel,aki ezt rendezi,így csak este tíz órakor értünk haza.

Utána már nem is ettem és nem beszéltem senkivel,csak hamar megfürödtem,aztán bedőltem az ágyba és zenét hallgattam volna,ha valaki nem jelenik meg az ajtómba és zavar meg mindent.Demi volt az teljesen feldúlva.

-Mi történt?-kérdeztem,miközben kihúztam a fülesemet a fülemből és felkeltem.

-Most néztem meg a fesztivál címlapját és ott lesz Adam Lambert!!-meglepő volt Demi egyszerű kijelentésmódja,mert mióta csak ismerem tudom,hogy mennyire szereti az énekest.

-Ez nagyszerű!-lelkesítettem,de ugyanolyan borús maradt az ábrázata.

-Igen,de Kheira teljesen lelombozott!-vinnyogta mérgesen.

-Mért?

-Mert teljesen leszólta és azt mondta,hogyha ott is lesz úgysem lesz ránk kíváncsi és nem fogok vele találkozni.

-Ne is hallgass rá!Majd én beszélek a fejével,oké?-Demi boldogan bólintott és gyorsan kipattogott a szobámból,én meg elindultam a 110-es szoba felé,ahol Kheira lakott.Kopogtam,de nem jött válasz,ezért csak simán besétáltam.

Már sötét honolt a hálószobájába,de még láttam,hogy világít a telefonja,biztos ő is a zenéket hallgatja.
Felcsettintettem a villanyt,de Kheira nem reagált,mert alvómaszk volt a fején és hallani sem hallhatott,mert az ultra puha mamuszomba voltam és ajtó nem volt a háló és a nappali között.Odasétáltam hozzá és megböködtem a vállát,mire morgott párat és lehúzta magáról a maszkot.Két haragos szempár meredt rám.

-Mit akarsz?-morogta tőle nem szokott módon Kheira.

-Beszélni veled,úgyhogy ülj fel.-Kheira úgy is tett és várakozóan nézett rám.

-Na mondd már!Még meg kell hallgatni az összes számot és betanulni a szövegét,én nem ismerem ezeket.-talán egy kicsikét meg lehetett sértődve,mert ő régimódibb és inkább a lírai zeneműveket szereti.

-Mért sértetted meg Demit?-karba tettem a kezem és várta a választ,de ő csak grimaszolt egyet-Na,mondd már!Én is szeretném folytatni,amit te is.

-Azért,mert elegem van visongatásából meg az áradozásaiból!-vont vállat Kheira.

-Figyu,neked van kedvenc bandád vagy előadód?-igazán érdekelt a téma,mert Kheira nem szokta megosztani a zene iránti szeretetét,kivéve ha zongorázik.

-Nincs!Nem találtam egy olyan előadót sem,aminek mindegyik száma tetszene!-ismét csak vállat vont,úgy látszik nem szereti ezt a témát.

-Ugyan,csak van egy!-biztattam,de csak fejrázást kaptam cserébe.

-Jó értem,de akkor sem kell szegényt,így lezúznod a föld alá!

-Értem én,de minek beszél arról,ha tudja,hogy mennyire unom!-érvelt Kheira.

-Azért,mert ő is elviseli,hogy folyton zenei előadásokra ráncigálod,pedig ő sem akar elmenni,de tekintettel van rád!-mindössze egyszer panaszkodott emiatt Demi,de akkor már nagyon ki volt és nem bírta tovább az ilyen zenét,szinte hányingere lett tőle.

-Akkor mér nem szólt?-motyogta a szöszke lány,aki látszólag megsértődött.

-Mert nem akar megsérteni,ez tök logikus!-magyarázom és lehuppanok a sarokban lévő vörös fotelba.

-Nem az!De hagyjuk!-legyint és leheveredik.

-Nem hagyjuk!Tudod lehet,hogy te ilyen véleménnyel vagy erről az énekesről,de Deminek sokat jelent ő.Inspirálja és folyton őt hallgatja,tudja kívülről a dalait és kötődik azokhoz,mert azt hiszi,hogy a dalok mondandója kapcsolódik az életéhez és ez sokat jelent neki.Isteníti őt és erőt ad a fiú neki,mert inspiráló személy.Ő boldog a zenéitől és az interjúktól,mert igazán szereti Adam zenéjét.Sajnálom,hogy neked nincs ilyen előadó,mert igazán jó érzés,ha boldog vagy a zenétől.

-Oké,oké!Megértettem,de akkor is!Ő buzi,minek szereti annyira,úgysem fog vele összejönni!

-Nem buzi,hanem meleg és ne mondj ilyet ez nagyon szemét dolog!És nem azért szereti,mert jól néz ki,hanem azért mert inspirálja Demit a zenéje,de ne veszekedjünk ezen ennyit!Menj és kérj bocsánatot tőle!-nem mozdult,csak szúrósan nézett rám és én visszanéztem.Hosszú perceken keresztül,így vizslattuk egymást,majd megtört a jég és Kheira elindult Demi lakosztálya felé.Kopogott és bement,többet nem hallottam,inkább én is visszavonultam a pihe-puha ágyikómba,hogy meghallgassam a számokat.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése